dilaadeniz21 Beyzaknr biliyor musun bu ay iki test yaptım ikisi de silik çizgi çıktı ve kanda negatif
yesildeniz_ dilaadeniz21 kaç çıktı değeriniz? Bu kadar belirgin olup nasıl negatif olabilir ya çok şaşırdım doğrusu
Beyzaknr dilaadeniz21 bu yüzden testi yapmıcam artık geçen aylarda bende yaşadım adet gecikmesini beklicem
dilaadeniz21 Busranur_mnts hemde çok üzücü o kadar hayalini kurduğun şeyi başardın zannediyorsun sonrası koca bir hayal kırıklığı 🤦♀️
dilaadeniz21 Beyzaknr işte dayanamıyoruz yapıyoruz 😂Sonu sa böyle hüsran inşallah kendimizi tutabiliriz
dilaadeniz21 EsoMom_ E nabıza düşmemiş yoksa size atardım bende anlamadım acaba hormonlarımda mı sorun var