[silindi] üç bebeğimi kaybettim o acıyı çok iyi biliyorum o yüzden tanımasam bile bu forumdaki çoğu insana kalpten dua ediyorum 🙏Tek üzüldüğüm şey testlerin böyle çıkması ve çok umutlandım ama bir daha bende adetim geçmeyene kadar test yapmayacağım , hepimiz için hayırlısı olsun inşallah🌹💕