CoolMamaMode Nur124 yani gayet iyi bence ben 24. Haftadan beri düzenli olarak ölçüyorum her gün iki defa ve doktor hep kontrol ediyor ölçüm sonuçlarımı her kontrole gittiğimde , herhangi bi şey demedi
Nur124 CoolMamaMode kahvaltı öncesi 1 saat sonrası birde akşam yemeğinden 1 saat sonrası yeterli mi ölçüm için sizce, doktor bu sonuclarada normal dedi ama burada bazı yazılanlar gerçekten insanı çok korkutuyor
CoolMamaMode Nur124 mesela bi gün sabah açlık akşam ilk lokmadan bir saat sonra ölçüyorum . Ertesi gün öğlen tokluk akşam açlık ölçüyorum böyle değiştiriyorum hep .. bence günde iki kez yeterli
CoolMamaMode Patiseverana yani küçük tadına bakarım ama büyük bi dilim yiyemem çünkü çok şekerli karpuz . Bazende o dilimi de yemiyorum canım daha çok ister diye 😂 gerisi gelir diye neyse az kaldı 😅
Zeynep3434_ Cicek_bahcesi insulin igne nasil, etkosini hemen gosterdi mi. Ben de dun dr gittim, evde duzenli olcum yapiyordum degerlerime iyi diyemeyiz. Dr 1 hafta daha deneyelim, pna gore larar verelim dedi. Insulin agir bi ilac hemen vermek istemiyorum dedi
Cicek_bahcesi Zeynep3434_ evet gösterdi akşam tokluk hep 160 çıkardı şimdi 122 çıkıyor aslında ağır bir ilaç değil bebeğe de zararı yok bebek için aksine en iyisi düşmeyen şeker varsa tabi ortada kullanmak gerekir
mrp2023 Patiseverana şeker aletinizin strip tarihine falan baktınız mı bazen sonuçlar yanlış olabiliyor evden başka birilerinin daha şekerini ölçün bence
Patiseverana mrp2023 evet evet eşime de ölçüm yapıyorum arada normal çıktı ama tarih o kadar farkettirir mi?
Patiseverana CoolMamaMode aynen öyle Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inşallah seneye karşılıklı beraber yersiniz miniğinle 🌺💜
CoolMamaMode Patiseverana aminn inşallaaah hepimizin Seninde canı. ♥️♥️ doya doya yiyeceğim diyorum ama kesin o zaman da canım istemez 😂😂
mrp2023 Patiseverana tarihi geçmiş strip ile doğru ölçüm olarak sayılmaz bu sebeple son kullanma tarihleri var striplerin kutularında
CoolMamaMode Nur124 hemen geçiyor günler doya doya yaşayın hamileliğinizi size de gelir hemencecik ♥️♥️ ben hem hemen kucağıma alayım istiyorum hemde biraz daha içimde kalsın bu tekmelerini hissetmeyi tek vucudta olmayı çok özlicemmm 🥹🥹
Nur124 CoolMamaMode yaa insAllah bir avazda dogurursunuz doya doya öper koklarsiniz bana geçmiyor günler yarın tam 27 haftalık olucam insAllah daha çok var diyorum 😊😊🩷🩷
CoolMamaMode Nur124 ayyyy o günler bende çok var diyordum ama öyle hızlı geçiyor kiiii 30 dan sonrası - gerçekten diyorlar ya hani hamileliğin balayı dönemi diye gerçekten öyleymiş iyi değerlendirin tatile gidin gezin 😂 ben şimdide geziyorum ama yürümek çok zorlaştı paytak paytak 😅
Nur124 CoolMamaMode yaa evet doğru ama havalar çok sıcak gündüz hiç evden çıkasım gelmiyor akşam yine iyide 😅😅