Ya benim de şekerim var. Bana da ölçüm cihazı verdiler. Ama benim ölçüm değerlerim farklı. ( İsveç’te yaşıyorum) gün de 7 kere ölçüyorum. Sabah hiç birşey yemeden önce 5.3 istiyor. Kahvaltıdan önceki açlığı 6.0 üstünde istemiyor. Toklukta 7.8 i geçmeyecek diyor. Normalde güzel besleniyorum düzene oturdum. Bugün iki dilim siyah ekmek yedim normalde bi tane yerdim. Ayaklarım ağrıdığı için yürüyüş yapmadım. ( şeker düşürmede çok etkili, bol su ve yürüyüş… limonlu suda olabilir.) yürüyüşe çıkmadığım için. 8.9 çıktı. Uygulamada belirtttim doktora valla canım çok sıkıldı. Gece 10 doz ünsilin vuruyorum. Sabah şekerim bi tık yüksek çıkıyordu diye. Normalde 6 dozdu. Gece midem yanıyor diye süt içtim bi kaç kere sabah ondan yüksek çıktı. 6’dan 10’a çıkarttı. Şimdi ilk defa öğlen toklukta yüksek çıktı diye korkuyorum 🥲 bebişimde bi tık iri.. 32 hafta da bakacaklar tekrar kilosuna.. kafalar bi duman yani kızlar..