momof3 mother2 Benim testim böyle çıktı kan veremedim midem çok kötü ya üşüttüm ya hamileyim diye eşime aldırdım şoktayım hala ama sanırım hamileyim ben 🥺 gözle çok daha net 3 dk sonra çıktı
mother2 momof3 evet görüyorum neden kan vermedin böyle beklicene öyle bilir beklerdin verme şansın yok .u
momof3 mother2 Midem çok kötü bugün üşütmüş olabilirim diye düşündüm hava da çok sıcak arabam da bakımda her şey üst üste yine canım 🥹 olsun yarın giderim nasip
mother2 momof3 aynen geç olsun güç olmasın mide bulantısı bende de var dünden beri bende usutmeye yordum ama bilmiyorum artık
Nilaydsc33 momof3 yarın sabah sağlıkocsğında kan testi verin bence inşallah güzel haberler alırsınız🌸🌸
momof3 mother2 Evettt İnşallah öyle olur 😍 Senin de yine çizgi çıktıysa vardır bence hadi hayırlısı bakalım midem berbat durumda hiçbir şey yiyemiyorum resmen
mother2 momof3 inşallah vardir bende yoksa bile sen de vardır umarım benim iki tane var senin varmı bilmiyorum ama
momof3 mother2 canım söylesem çok gülebilirsin 😅😅 Yok benim de ilk değil 3 tane var ellerinden öper ben manyağım biraz sanırım çocuk delisi de diyebiliriz
mother2 momof3 yok kız neden güleyim benim ki az mı ki benim de iki tane 3olucak işte ama benim gebeliğim çok zor geçiyor
momof3 mother2 Ya benim de öyle ve doğum çok sıkıntılı geçiyordu ama doktorum 4 yıl geçtikten sonra hiçbir problem yok tekrarlamaz demişti