momof3 mother2 Ya benim de öyle ve doğum çok sıkıntılı geçiyordu ama doktorum 4 yıl geçtikten sonra hiçbir problem yok tekrarlamaz demişti
mother2 momof3 inşallah ben awox yaptım çıkmadı geliba benimki değil başka testler cikariyor ama awox da çıkmadı yani güvenilir diyorlar bence olsa ında da çıkardı
momof3 mother2 hadi yaa niye öyle oldu ki.Ya testler çok yanıltıyor insanı gerçekten 😟 Ben de yarın sabah tekrarlayıp kan vereceğim verebilirsem tabii
Nilaydsc33 momof3 yarın sabah sağlıkocsğında kan testi verin bence inşallah güzel haberler alırsınız🌸🌸
momof3 Nilaydsc33 midem hala geçmedi uyutmadı da 🥲 açıkçası biraz daha net çizgi görmek istiyorum hemen kan verip negatifi görmek biraz üzüyor.İnşallah daha iyi hissedince gideceğim hayırlısı olsun haber veririm sizlere 😍🥰
momof3 mother2 İnşallah canım çok afedersin bu sabah normal akıntıyla beraber bir iki damla leke oldu.Regle dönebilir benim lekelenmeyle başlıyor normalde ama inşallah yerleşmedir 🥲
mother2 momof3 benim zaten regl bir gün geçmiş baktım hala gelen giden yok ben doğum kontrol hapini geçen ay bıraktım belki ondandir
momof3 mother2 Hmm ondan olabilir canım.Ben de regl oluyorum maalesef predictor de yanılttı hem de baya net yanılttı.Leke olduktan sonra ağrım başladı olmak üzereyim mğhtemelen
mother2 momof3 aaaaaq seninki daha netti benimkimdennn ben olmadım adet beklicem 10oomazsam geri giderim doktora