momof3 Kızlar regle 1 gün kaldı tekrar test yaptım kasık batmalarım ve göğsü hassasiyetim var böyle çıktı inanamıyorum hala 🥺 görüyor musunuz siz de ? Fotoprafı 10. Dakikada çektim çizgi 5 dk sonra baktığımda vardı
ezgickm mother2 benimde bir arkadaşın da böyle çıkıp negatif olduğu oldu maalesef başka marka varsa onu deneyin bence
momof3 mother2 aynen aslında tekrarlayıp mı kan versem bilemiyorum öyle yapayım mantıklı canım haber ederim 🙏🏼
gorkemakdmr momof3 benimde aynı idi ama regl 1 gün geçikmişti her ihtimale karşı kan testi vermelisin
bebesever Bende regl günümde yaptım böyle belli belirsiz çıkmıştı. Hemen gittim erken gebelik aldım löpp diye çıktı 😂 hayırlı olsun 🌺
ye_lizz kızlar benimde adetime 3 var kasette silik cıktı erken gebelik testinde cıkmadı bilgisi olan varmı