Sans_seninle Fnur6435 awox mu çıkardı şaşırdım bende 3 4 aydır yaptıklarım durur öyle arada bakarım hiç kuruma çizgisi görmedim
Birbebisannesi ozgerbas ben hala inanamıyorum çünkü aynı çizgiyle aynı testle adetime beş gün kala böyle öğrendim
Fnur6435 Sans_seninle bendekiler de duruyor onlarda yok dediğiniz gibi ama en son yaptığımda çıkardı valla 1 saat içinde
ozgerbas Birbebisannesi bugun 6 gün var regle yine awoxla yaptım yine kuruma çizgisi gibi çıkardı gölge çizgi ama regl gününü bekleyecegim değer 5 den küçük çıkmıştı cunku hastane tam değeri söylemiyor
Beyzanurq Aksam yaptım aynı böyle hayalet cizgi vardı sabah ta bunu yaptım yine hayalet cizgi görüyorum adete 2 gün var
minimomy_ ozgerbas bende aynı marka testte aynı sorunu yaşamıştım güvenilir değil yalancı pozitif çıkarabiliyor
dilaadeniz21 ozgerbas ben de 2 kere silik çizgi gördüm hatta pembeydi de ikisinde de kanda negatif çıktı testlere güven kalmadı ki ama inşallah seninki öyle olmaz ve gebelik vardır ❤️🙏😍