Elfksogl ozgerbas adet tarihimiz aynı sanırım bende bekliyorum test yapmak için umarım vardır mutlu haberler ile dönersin 🙏
Mamiko_2020 Sensedim evet aslında çizgi dalgalı olmayacak net çizgiyi görmeden tam sevinmemek gerekiyormuş 🫠
Eldgrn Mamiko_2020 Tamda dediğiniz gibi oldu kurumada çıkan bütün testlerin çizgisi sonradan kayboldu. Maalesef awox kuruma veriyor insan gebelige yoruyor güvenilir diye
Mamiko_2020 Eldgrn evet,gerçekten gebelik varsa zaten çizgi dalgalı değilde çok dümdüz bi Çizgi oluyor silikte olsa,o kuruma evresinde ki çizgiyle hamilelik çizgisi çok rahat ayırt ediliyor 🥰
dilaadeniz21 ozgerbas aynısını dün bende yaşadım testim aynı seninki gibiydi kanda negatif çıktı inşallah hayırlısıyla en kısa zamanda sağlıklı güzel bir bebişin olur 💕🙏
Busranur_mnts ozgerbas kaç çıktı canım ya şimdiye kadar awox yanıltmaz diyorlardı bu sıralar kuruma çıkartıyor diyenler oldu forumda da görüyorum
Ask45 ozgerbas çizgi değil bu içinde kuruyan bir kagıt var böyle oluyot avoxta hamilelikte zaten dümdüz bariz belli oluyor bu testte
Sensedim Ask45 bencede o çizgide 20 dakika sonra felan cikiyo zaten üzerinde sonradan çıkan sonuçlara bakmayin yazar genelde biz illa Bi çizgi çıkarmaya çalıştığımız için görüyoruz biseyler 😀
Birbebisannesi ozgerbas ben hala inanamıyorum çünkü aynı çizgiyle aynı testle adetime beş gün kala böyle öğrendim