Üzmek istemem ama o idrarın kurumaya geçme evresi yani sonrasında o çizgi kayboluyor 🙁Çoğu arkadaş ona kuruma çizgisi yada pozitif görüyor ama değil bende en başta yaptığımda hep çok heveslenmiştim sonra bekledikçe o çizgi diğer çizgiye yaklaşıyor sonrasında kayboluyordu ama inşallaahhhh sizin vardır da bu sefer ben yanılırım 🌸🙏🏻💕