tahamommy
Canım ben sana durumumu şöyle anlatayım;
23 yaşındaydım o zaman 2020 yılında- plesanta previa olduğumu karadenize eşimle gezmek için gittiğimizde artvinde bir doktor söyledi sancım olmustu biraz 6 aylıktım. Sonra asıl doktoruma sorduk hemen önemli değil dedi. Aradan 1 ay geçti kontrole gittik ve doktor eşim ve beni karşısına aldı ( özel hastane bu arada) Tamamen yapışmış rahminizi alabiliriz ameliyatta dedi. Ben çok ağladım daha 23 yaşındayım dedim. sebebi ise 2 doğumum arasında 1 sene olmasıymış..
Neyse mecbur dedi kanama cok olursa ameliyatta seni kurtarmak için rahmini almamız lazım. imzaladık kabul ettik napalım. Doğum günüm geldi hastaneye gittim ve doktorum yanında yardımcı doktoru da kovid olmus ve beni devlet hastanesinde çok kaliteli bir doktora yönlendirdi perinatolog, Elimden geleni yapacağım korkma dedi. Veee Allahın sevdiği kuluyum bırakın rahmim alınmasını bu tip hastalara kan ihtiyacı olur 1 ünite kullanmamış… Sağlıkla oğlumu aldım kucağıma sıkıntısız . Ama özelde doğum yapsaydım kesin rahmimi alırlardı. 5 sene yasaktı bebek şuan 5 haftalık gebeyim be o doktora gidiyorum :) sizin de böyle durumunuz var ise kesinlikle özel hast. değil perinatolog ve devlet öneririm.