dusperisi inşallah sorun yaşamazsınız, ben uzun süre yattim hastahanede yapışma ve damarlaşma var dedikleri bir çok hamile sorunsuz doğum yaptı, ultrason yanıltabiliyor. Ama benim durum farkliydi biraz. Korkmayin sağlıkla kavuşun bebeğinize. Sadece 3. Basamak bir hastahanede doğum yapmamız şart bunu bilin, işinizi şanşa bırakmayın.