tahamommy 24 haftadan beri o kadar çok duydum ki bu tanıyı 🥺 takipli doktorum ben artık sana bakamam perinatolog baksın dedi, bir sürü doktora gittim kafam çorba oldu. 29. haftadan sonra plasenta yukarı çıkmaya başladı şuan 40+1 deyim ve inşallah normal doğum olacak. kendinizi yormamaya çalışın,ben nerdeyse hep yattım dinlendim bol bol. psikolojiniz ve rutininiz çok etkili haftanız erken ise kendinizi yipratmayın sağlıkla gelsin geçsin inşallah🍀