Ecece440 Gizem1504 eğer fiyatı yüksekse hasekide yaptırma ihtimalim de var da o yüzden sormak istedim biliyorsanız diye🌸
Gizem1504 Ecece440 malesef bilmiyorum ben 500 lira gibi bi rakamla başka hastanede yaptım haseki yapıyorsa bence ordada yaptırabilirsiniz yada telefonla bilgi alabilirsiniz
Ecece440 Gizem1504 tamamdır teşekkür ederim. Önce telefonda bilgi veremiyoruz dediler medipol için. Daha sonra ısrar edince 1200civarı dediler. Haseki mantıklı geldi bana 🙏🏻
Faziletsolak Ecece440 damla hanım benden direkt şeker yüklemesi istemedi 1 hafta boyunca takip yaptım sadece bu şekilde ilerledik bu yüzden fiyat bilgim yok maalesef 🌸
Ecece440 Faziletsolak öyle mi. Çok teşekkür ederim yine de cevabınız için. Ben inst.dan yazdığımda 25.hafta gibi aç gelin sabah dedi şeker ölçümü için. Ben de o yüzden direkt yapılacak diye haseki aile hekimliğinden randevu aldım yapılır inşallah 🙏🏻
melegimgrl @Ecece440 merhaba ben yeni yaptırdım. Bende damla hanıma takipliyim. Sağlam kartla ödeme yapıyorum %15 gibi bi indirim oluyor. İndirimli haliyle 935 tl ödedim
Ecece440 melegimgrl çok teşekkürler bilgi için. Sendika indirimi var benim de aslında muayenede geçerli. Doğumda geçerli değil ama testlerde geçer mi bilmiyorum
hhllyyaa Ecece440 ben çam sakurada yaptırdım şeker yüklemesini medipol 1000 küsür demişti gereksiz geldi vermek bana
hhllyyaa Ecece440 indirimler genelde muayene dışında geçerli olmuyo bizimde belediye indirimimiz var geçerli olmadı
Ecece440 hhllyyaa nasıl yaptırdınız acaba. Ben haseki aile hekimliğini aradım yapmıyoruz dedi. Kadın doğumda zaten randevu bulunmuyor gebe hasta bakılmamaktadır hep:/
melegimgrl @Ecece440 kullandığım kart indirimi de doğumda geçerli değil ama testlerde geçerli oluyor genelde
hhllyyaa Ecece440 çam sakurada kadın doğum bölümünde çok var gebe bakan doktor randevu kısmında yazıyor sadece gebe bakılır diye hasekide bende bulamamıştım.sabahtan aç gidersen direk kan vermeye yönlendiriyolar zaten şeker yükleme için
maryyyt Ahsenaysun aaa baya çokmuş ben sadece bişey danışacaktım aslında emniyet indirimi vs oluyor mu acaba
betulcanas Gop kadın sağlığı merkezinde Ahmet Vehbi hocaya gidiyordum orada 500 küsüre yaptırmıştım şeker yüklemesini 3 ay önce