mlke2906 ben hep nihan hanımla devam ettim başkasına gittiklerim hep nihan hanımın acil işi ameliyatı kendi sağlık sorunu gibi sebeplerle başkasına gitmek durumunda kalmamdan kaynaklı.ben seviyorum nihan hanımı onlada devam edeceğim.diğer doktorlar hepsi çok iyi mutlaka ama belkide direk onların takipli hastası olmadığım için nihan hanım kadar ilgili gelmediler bana