Emosh123 esmaugurrr çatı muayenesi yaparken bı tık daha derine ilerleyip parmağıyla siliyor gibi düşün kendini kasmadigin sürece çok sıkıntı olmaz bı tık ağrılı oluyor deyim 1dklik bişey zaten normal doğum olacaksa yapıyorlar dayanılmaz bir ağrı gibi düşünmeyin
Ngny Ben de 38+1 deyim hiç gelesi yok gibi. Halbuki 36. Haftada düzenli sancılarım çıkıyordu. 🙄 hurma ananas aksak gebe yürüyüşü çömelme sıcak duş hepsini yapıyorum ama olmayınca olmuyor. 😅
Nurelifsevim @Ngny çok sıcak olmayacak şekilde duş al birde Meryem Ana otu var atarda onu al suya koy sonra iç rahim açıyor
Deleted33000 arinmommy bende 37+5 im üç gündür sancılarım oluyor ama düzensiz ve bebis daha yukarda kanala inmemiş 3cm de önceki dogumlardan kalan açıklık ile geziniyorum resmen doguramiyorummmmm
Deleted33000 Emosh123 ay o doktor kimmiş beni de bı sıyırsin 🤭🤭🤭🤭bende de 3cm önceki dogumlardan kalan açıklık nst de sancı çıkıyor ama bebişin gelmeye niyeti yok her an doğabilir diyorlar ama bı tarih vermiyorlar
Emosh123 Mericeee bı hafta filan uzaması sıkıntı degilde benim için bebek çok aşağıda oturamiyorum hiç o sıkıntı