arinmommy Slhls hayır:( 39+6 bugün kontrole geldim sancım da çıkmadı doktor 3 gün sonra çağırdı tekrar. 41e kadar gelmezse suni sancı dedi ama o kadar beklemek mantıklı mı bilmiyorum
Slhls arinmommy her doktorun doğum yönetimi farklı kimisi risk almak istemez 40’ta bile suni sancı teklif eder ama demekki bebeğin kilosu falan aşırı değil ki normal doğumu sonuna kadar bekliyor inşallah en güzel zamanda kucağınıza alırsınız
arinmommy Slhls geçen hafta cuma 3600 ölçmüştü bugün 3640 ölçtü ben dedim kakasını yaparsa riskli olmaz mı diye o risk hep var ama 41e kadar sorun değil 41den sonra riski artıyor dedi