arinmommy Kızlar merhaba ne durumdasınız benim doğum belirtileri de gitti. Ağrım vs yok evde sakin sakin geçiyor günlerim
Reyhan-28 arinmommy benim de 38+5 öyle sancim felan yok sadece kasılma oluyor arada gelsin istiyorum bi an önce
AybenYB arinmommy 38+0 adet sancım oluyordu geceleri tam dedim gelecek belirtliler başladı ama şimdi tık yok çıkası gelmedi heralde bekliyoruz hurmalar ananaslar yürüyüşler egzersizler her tuşa basıyorum şu an 😂
Nc34 arinmommy bende de belirti yoktu 38+3te doğurdum 🤣 cidden birden oluyor olmaz deme hazırlıklı ol
arinmommy Reyhan-28 benim haftaya kayınvalidem gelecek o geldikten sonra gelmesi daha iyi olur benim için ama haftalık kontroller yoruyor beni de. Bi şey olursa da farketmezsem diye endişeleniyorum
sevcnnn9 arinmommy ne nişanım gelmişti ne suyum 36+6 da saat gecenin 2.40 sancılarım gelmeye başladı acile gittim ebe açıklığıma bakarken nişanım geldi beyaz olduğu için anlamadım nstye bağlandım tam dönerken suyum geldi tabi bir gün öncesinde bol pilates sıcak duş eşle ilişki yürüyüş ve gebe aksak yürüyüşü yapmıştım bildiğin tüm tuşlara o gün basmıştım
Ariadne Merhaba 38+2yim ayni sekilde belirtilerim yok oldu. Hurma, yuruyus, squat yapiyorum. Acilmam 2 cm olmus. 1 haftadir 2 cm hicbir ilerleme yok.
arinmommy Ariadne hadi hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah bende hurma yürüyüş pilates yapıyorum. Bi de doğumu başlatan egzersizler varmış sanırım onlara da bir bakacağım
Kubra001111 Nc34 38+0 dan selam 😃😃ay gerçekten mi inşallah bende beklemedeyim vajinal baskı yok oluyo sağ tarafta gece ağrım çok oldu gecmeyecek sandım ama çok şükür geçti
arinmommy Nc34 ay heyecanlandım öyleyse xklck öncesinde egzersiz veya doğumu başlatacak herhangi bi şey yapmış mıydınız hiç
tanhc arinmommy 40. haftadan sesleniyorum gelmeyince gelmiyor sabırlı oluuuunn🥲🥲🥲 bizi unuttu bebislerimiz herhalde
arinmommy tanhc 40lara gelirsek temmuzu bulacak benimde 😅 bakalım hayırlısı olsun ama o kadar beklemek istemiyorum doğrusuu
arinmommy sevcnnn9 ay sağlıkla büyütün inşallah. Ben de yapayım dediklerinizi, çok bekletmeden gelirler umarım sağlıkla🙏🏻☺️
Leydiii Aynı ben 38+4 ne sancı ne bır ağrı hiç birsey yok gelecek mi acaba gelmeye niyeti var mı Bılmıyorum ama çok sıkıldım ve yoruldum artık ☹️
esmaugurrr arinmommy benimde 38+3 hafif adet sancısı gibi sancılarım başladı ama geçiyor gibide hemen tam anlayamıyorum
Emosh123 37+2 bugün çatı muayenesinde 2cm açıklık vardı sıyırma yaptı Dr bu hafta gelir bebek sabahta akşamda bekle dedi bakalım
Deleted33000 Emosh123 ay o doktor kimmiş beni de bı sıyırsin 🤭🤭🤭🤭bende de 3cm önceki dogumlardan kalan açıklık nst de sancı çıkıyor ama bebişin gelmeye niyeti yok her an doğabilir diyorlar ama bı tarih vermiyorlar