Adencanan maalesefki gozuylede bakiyo benm doktorum bayandi o yuzden biraz rahattim acikcasi sonucta bende olan ondada var.oda iki tane dogum yapmis oyle rahatlatiyodum yani kendimi ama erkek doktor olsaydi daha cok kasardim kendimi diye düşünüyorum.