Benay aslinda amac korkutmak degil yani biraz acidi benm kiminin hic acimiyormus ama dayanilmayacak bi aci degil benim burda anlatmak istedigim bu aslinda..bende yasamadan once cok korkuyordum okudugum postlardan cevremdeki insanlardan duydugum kadariyla..ama oyle degilmis sonunu düşünelim bebislerimizi kucagimiza aldigimiz gunu hayal edelim mutlu olalim azda aci ceksek cokda aci ceksek bu yola ciktik bi kere korkunun acele bi bi faydasi yok sonucta dua edelim birbirimize rabbim kolay dogumlar nasip etsin cumlemize..