Ebrs Yenianne7 aaa iyi çok şükür bemde ortalama o haftalarda turkiyeye gelebilirim, içimi ferahlattiniz valla 😊
Ebrs Mervenur48 belkide turkiyedeki hastaneler yeterince steril değil 🤔 yani bi tek bu ihtimal aklıma geliyo
Mervenur48 aylaacetin Ebrs olabilir ama benim icim rahat doktorum rahatlatti acibademde olcak dogumum kuflu makasla kordon kescek halimiz yok herseyimiz steril dedi.tetanos nelerden bulasir okudugumdada gerek gormuyorum.🙂
aylaacetin Ebrs evet canım nedenini bilemem ama yurtdışındakilerin aşıya karşı olduğunu iyi biliyorum bende çok araştırdım ve artık bende karşıyım herkesin kendi kararı tabiki
Figennn Ebrs 38+5 canim sen neredesin canim? Yurtdisinda her bi konuda cok rahatlar, onemli olsa vururlardi bnce
Nira Pamugum bende bulamamıştım eczanelerde yok özel hastanelerde yok devlette varmış o da acilde sadece. Doktorumda istemeyince yaptırmadık bizde
Hsrtm Ebrs yaptırman iyi olurdu ama benim her iki hamileliğimde de kanamam olduğu için doktorum yaptırma dedi o yüzden yaptırmadım çok şükür bi sıkıntıyla karşılaşmadım
Guzz Peki aşıları ne zaman yaptırıyoruz? Hafta hafta yaptırmamız gereken testleri/ aşıları yazar mısınız? Önden bilgimiz olsun.
Ebrs Mervenur48 hakkımızdan hayırlısı olsun artık, Allah bebeklerimizi sağlıklı şekilde kucağımiza almayı nasip etsin😊🙏
Mervenur48 aylaacetin erken dogumdan korkuyorum bende sadece. o kadar cok forumlarda geziniyorum cogu kisi erken dogumu tetikledigini yazmis.yarin ola hayrola ya saglikocaginda elinde asi arkamdan kosturur ayy geriliyorum ya azarlamasi hala kulagimda.
aylaacetin Mervenur48 kıyamam yaa yaptırmama hakkın var kimse zorlayamaz seni Bide azarlamıyolar mı deli oluyorum herşeyi kendileri biliyolar