Ebrs Mervenur48 hakkımızdan hayırlısı olsun artık, Allah bebeklerimizi sağlıklı şekilde kucağımiza almayı nasip etsin😊🙏
Mucize7979 Neden bu kadar aşı olma meraklısıyız anlamıyorum. İyice araştırın hanımlar. Aşıdan sonra erken doğumla bebeklerini kaybeden yüzlerce insan var. Erken doğumu tetikliyor mu bunun araştırmasını ilaç firmasının yapması gerekiyor sizce böyle bir araştırmanın içine girerler mi.. aşıdan önce yine yüzlerce insan var serklaj ameliyatı olan. Hangi yüzyılda yaşıyoruz steril olmayan bir ortamda ameliyat olsun. Tarlada evde doğum yapacaksanız, paslı işlerle uğraşıyorsanız yaptırın tabi ki..
Buss1906 Ebrs herhangi bir enfeksiyon riskine karşı yapılıyor ama yaptırmayanları tanıyorum hem sezeryan olan hem normal doğum onlarda bi sıkıntı olmadı ..ben yaptırdım ama
aylaacetin Mervenur48 kıyamam yaa yaptırmama hakkın var kimse zorlayamaz seni Bide azarlamıyolar mı deli oluyorum herşeyi kendileri biliyolar