worin ich sag mal so, ben daha kötü düsünüyordum cok korkuyordum. Während des kaiserschnitts merkst du nur so einen druck als würde dir jemand auf den bauch drücken aci bir sey degil yani. nach kaiserschnitt odaya alininca bana direk serumla agri kesici verdiler ve hap koydular yatagimin basina damit ich immer was da habe ama gerek duymadim. en kötüsü sadece ilk kalkman oluyor ama bi kalktinmi gerisi cok kolay geliyor. ikinci dogumumu bile direk kaiserschnitt yapmayi düsünüyorum aber irgendwie will ich auch wissen wie eine natürliche geburt ist ondan önce normal deneyecem olmazsa bu sefer zorlamadan direk sezeryana dönecem. sen familienzimmer alabildinmi? bende esim cünkü yanimda kaldiydi da o cok yardimci oldu bana. yani birisinin yaninda olmasi cidden cok iyiyi yoksa sürekli hemsireleri cagirmak zorunda kalirsin sezeryan oldugun gün. 🤷🏽♀️