Bilge123 siz fikrinizi beyan ederken empati duygunuzu kaybedip cevap veriyorsunuz biraz. Türkiye’de yaşıyorsanız insanların birlikte yaşadığı canlılara zaten genelde insan isimleri koyduğuna şahit olmuşsunuzdur bu bu kadar üstüne basılarak söylenecek nir şey değil. “Luna”, “Bella”, “Mila” gibi isimler de Avrupa’da hem insanlara hem hayvanlara konabiliyor ama bu onları “hayvan ismi” yapmaz. Türkiye’de bile bazı kişiler köpeklerine “Pamuk” ya da “Nazlı” diyor — bu Nazlı ismini kötü yapar mı? Hayır o yüzden üzerine sürekli vurgu yaptığınız kısım benim için önemsiz ve belirttiğim gibi ebru, duru, diye temizlik ürünü var ve inanın kimse bana 30 yıldır gelip aa senin adın sıvı sabun markası demedi. Yıllardır evimde bahçemde canlı beslemiş ve çevremde çok olan biri olarak Karmen diye köpek adı hiç duymadım sizin çevrenizde duyduğunuz birkaç denk gelişte bu ismi köpek ismi yapmaz hoş duysamda önemsemezdim. Sonuç olarak hem Türkiye’de hemde yurtdışında çok rahat kullanabileceği nir isim istiyorduk ve bulduk.