worin bana ilk tabletteyi verdiklerinden 3 saat sonra suyum gelmisti. suyum geldikten sonrada ertesi güne kadar hap vermediler daha kendiliginden sancilarim geldigi icin. ertesi sabahi sancilarim azaldigi icin yine tablette vermislerdi. toplam yani 2 kere verdiler bana ondan sonrada sancılarım çok sıklaştı ve akşama doğru da açılmam 3 cmda kaldı diye wehentropf verdiler ama 3cmda kaldı açılmam 🤷🏽♀️