MadameTussauds ppmerlina Sorma bacimm hele dün iyice pik yapti ama öyle böyle degil ne yediysem cikardim su bile icemedim sen nasilsin bulanti kusma ne durumda
ppmerlina MadameTussauds ben dün çooook fena kustum yemek yemiştim bitirdim tabağımı mutfağa götürdüm o an bi öğürtü geldi hemen lavaboya gittim ne var ne yoksa çıkardım ve son lokmamı bitireli daha 1 dakika olmamıştı yani 🥲 Bugün de hiç iştahım yoktu burda saat 16.45 bi 15-20 dk önce ilk lokmamı yedim. Günün ilk öğünü…
MadameTussauds ppmerlina Dün sadece bi kere mi kustun kuzum ? Ayy bende dün öyle oldum ne var ne yok batirdim klozeti bi görsen 🤢🤢
MadameTussauds ppmerlina Ben bu kustugumdan sonra daha defalarca kustum durmadi bildigin kuzum o yüzden esimde dedi acile gidiyoruz diye ben yine gitmezdimde esimin israri üzerine gittik iyikide gelmisim toparlandim biraz. Oglumu geride birakmak zor oldu yavrum anneannesiyle gelmis sonra Annemi görücem diye tutturmus aglamis
ppmerlina MadameTussauds iyi ki gitmişsiniz Oy kıyamam yaaa o da küçük tabi annesi o da anne kuzusu 😭
MadameTussauds ppmerlina Aynen kuzum bagrima tas bastim resmen cok zor oldu benim icin ama suan mutlu cok sükür anneannesinin yaninda annem cok iyi bakar gözüm arkada degil sükür Anne olmak ne zor sey yaa sende daha bu duyguyu tadacaksin bacim insallah
ppmerlina MadameTussauds inşallah bacım amiiin Hani esprisine gülünmeyen adam var ya bak ölücem dedim dedim inanmadınız bakın noldu şimdi diyen ama kimseyi güldürmeyen 🤣🤣 sen de ona benzedin 🤣 iyi değilim dedin dedin bak noldu şimdi 😢
MadameTussauds ppmerlina Sjsjjsjsjsj ayyy onu esim cok iyi taklit eder kizzz bende yarilirim gülmekten 😂😂😂 Aynen bak dogru iyi degilim degilim dedim bak simdi hastanedeydim gördün mü sjsjjssjjs 😂😂😂
MervEslinArden ppmerlina Kantaron yağı düzenli kullandım ve elhamdülillah rahatladım doğumdan sonra varya tuvalete çıkamıyordum memelendi kanıyordu yağı süre süre rahatladım
Buse4161 ppmerlina procto gyvenol kullandım ben iyi geldi ağrısı için bişi diyemem benim kaşınıyordu ovadril sürüyordum
S-Eda0 Zehra6818 merhaba doğum yapalı bir hafta oldu doğumla birlikte çıktığını söyledi doktorum , fitil ve krem verdi bunlarla geçecek dedi kalıcı olur mu sizce geçer mi , çok canım yanıyor vajinal doğum yaptım diye seviniyorken bu beni şu an çok zorluyor
Zehra6818 S-Eda0 çok geçmiş olsun inşallah geçer. Doğumdan sonra olanlar genelde geçiyor, evet o acıyı bilirim. Allah şifa versin.
Buse4161 ppmerlina 4 5 gün boyunca sabah akşam kremi sürünce meme gidiyor ama kabızlık falan yaşanırsa tekrar çıkabiliyor cnm bol bol lifli şeyler ye
MadameTussauds ppmerlina Ay az önce biseyler yedim diyordum onu kustun mu ah bacim yaa senin haftanda ileri biraz daha ne zaman bitecek ki acep senin kusmalar