Zehra6818 gizemmccc şişlik inebiliyor ama tamamen yok olmuyor eğer ilerlemişse. Ben de de üniversiteden beri var yani yaşla alakalı bir durum değil. Doktora gitmediyseniz bence çekinmeden gidin sonrasında ilerlerse zaten gitmek zorunda kalırsınız.
ppmerlina gizemmccc çoğu kalıcı. Benim senelerdir minicik bir şekilde vardı. Şimdi fındıktan biraz küçük 😣
S-Eda0 Zehra6818 merhaba doğum yapalı bir hafta oldu doğumla birlikte çıktığını söyledi doktorum , fitil ve krem verdi bunlarla geçecek dedi kalıcı olur mu sizce geçer mi , çok canım yanıyor vajinal doğum yaptım diye seviniyorken bu beni şu an çok zorluyor
ppmerlina Zehra6818 teşekkür ederim bitanem pamuğa krem, yağ döküp o bölgeye koyup öyle yatıyorum ama sanki o şişlik hiç geçmeyecek ve hep orda var olacak gibi hissediyorum çünkü bugün küçülme göremedim
Uyarfatma ppmerlina Bende var neredeyse 5 6 senedir birlikte yaşiyoruz😃😃 Kabizliktan dolayı oluştu bende kalıcı olarak şişlik meme var ama kabız olunca afedersin çok zorlayinca hemen çoğalıyor şişiyor onlar sonra kayboluyor ama diğer kalıcı olan hep vat geçmio maalesef. Çevremde ameliyat olan var ama sonrasında tekrarlio . Bende zaman zaman çok zorlanıyorum hele kabız olunca çok kötü ve ağrılı oluyor ama dikkat etmeye çalışıyorum yani ben bi çözüm bulamadım hamilelikten önce krem kullaniyordum o rahatlariyordu ağrı olunca ama şuan hicbsy kullanmiyorum duruyor öyle 🤭🙂
ppmerlina Uyarfatma zaten insanların yarısı ameliyat oluyor yarısı da bununla beraber yaşıyor 🤣🤣 o da bi arkadaşımız gibi 🤣😣😣
MadameTussauds ppmerlina Ben suan hastanedeyim kuzumm kusmadan doktor dün yatirdi serum falan anca toparladim biraz ayyy berbatti dün berbatt 🤢🤢
Mervegezginci12 Hulya_Bal bende var birdi iki oldu yaa ilk gebeliğim ve ilk defa yaşıyorum şu an 32 haftalığım hangi bölüme gitmem lazım
MadameTussauds ppmerlina Dün sadece kusarak gecirdim berbatti ne yediysem ne ictiysem cikti acile serum taktirmaya diye gittim hemen yatis verdi bana dünden beri yatiyorum serum falan öyle kuzum
MadameTussauds ppmerlina Evet az önce bashekim geldi en erken yarin aksam birakacaklarmis beni vücut direncim iyice düsmüs degerleriniz istedigimiz seviyede degil henüz dedi vitamin takviyesi aliyorum serum falan öyle
ppmerlina MadameTussauds oha bacım yaa valla şok oldum hepimiz kusuyoruz ama senin baya baya kötüymüş
MadameTussauds ppmerlina Sorma bacimm hele dün iyice pik yapti ama öyle böyle degil ne yediysem cikardim su bile icemedim sen nasilsin bulanti kusma ne durumda