ppmerlina arkadaşımın tavsiyesi ile menbai şifa diye bir markadan deva kremi aldım. İki gündür kullanıyorum acısı gitti çok şükür.oturamiyordum yürürken bile canım aciyordu. Şişlik hala duruyor kullanmaya devam edeceğim belki o da geçer. Bence canın aciyorda bı dene derim bana çok iyi geldi elhamdülillah