Basur memesi kronikleşirse kolay kolay geçmez ama sizde yeni oluştuysa inme ihtimali var. En önemli şey beslenmeye dikkat etmek, kabız ve ishal olmamanız lazım. Posalı yiyecekler tüketmeniz lazım. Suyu yemeklerden yarım saat önce veya yemek yedikten 2 saat sonra tüketmeye başlamanız lazım. Çok acıyorsa zeytinyağı sürün pamukla hatta gece yatmadan oraya koyupta yatabilirsiniz. Onun haricinde yeni olduysa doktorların yazdığı kremler de iş görür. Ilık suya oturun acıdıkça. Her gün düzenli büyük abdestinize çıkmaya özen gösterin. Yıllardır kendisiyle beraber olduğum için neyin iyi geldiğini az çok öğrendim. Aslında çobançantası diye bir ot var iyi geliyor ama hamileler kullanamıyor. Çok geçmiş olsun.