Meltemanneolsun 4 günlük lohusayım bebeğim kuvözde ben sezeryanlıyım kv şirreti dün beşik için beni ağlattı sütüm az zaten hayır sanki yalvarmışım onlara beşik alın diye ben aylar önce beğenip alıcaktım yok illahada biz alıcaz diye bana engel oldular şimdide sadece benim beğendiğim dışımda her beşiği gösterip bunu alıcaz diye dalga geçiyorlar resmen özellikle dedim ki ben seçtim o beşiği almayacaksanız siz başka bişey alın ben beşiği alırım dedim aylar önce ama şimdi kalkmış bana kafa tutuyor yılan ! O kadar pişmanım ki ilk sepetime ekleğim gün sipariş vermediğime .. of ok keşke böyle gereksiz insanları yok etme tuşu olsaydı hayatımızdan kv için iki kolum iki bacağımla basardım hatta oda yetmiyor başım ve totomla bile basardım izi bile kalmasın diye 😡