Meltemanneolsun Bebivekedi ben hevesleri kırılsın istemedim sonra alırız dediler işte goruntusu de güzel şimdi yaşlı insanlar ilk torunları kalpler kırılmasın alınır diğeri de
Meltemanneolsun Eres26 evet ben de onu beklerken bunu görünce bı sinirlendim bir şey de demek istemedim kalpleri kırılmasın doyensadece benim söylediğimi neden almadınız dedim sonra onu da alırız bu çok hoşumuza gitti dediler biraz kullansın onların da gönlü olsun
hhaziran Meltemanneolsun ilk kızımda e bebekten alıp kullanmıştım, 6-7 ay kadar. Yatak odası ve ilk zamanlar için idealdi, şimdi 2. Kızçem için tekrar kurduk onu 🥹 güle güle sağlıkla kullanın inşallah 🙏🏻 🌸
Damla_g28 Meltemanneolsun ilk torun mu😂😂 kız heves etmişler boşver ikinciyi daha kullanışlı alırsın 🥰🥰
Meltemanneolsun Damla_g28 evet ilk torun bı de biz geç evlendik baya beklediler yani ve kız çok istiyorlardı olunca böyle oluyor sanırım 😊
Meltemanneolsun ErsBegAs 🥰🥰 yazık kız yaşlılar ilk torunları ilkten çok kavga ettiler benimle de şimdi arayı düzeltmeye çalışıyorlar bozulsun istemiyorum tekrar bebeğin geleceği vakit soğukluk olmasın
panikprenses Meltemanneolsun yeni yasin saglik huzur getirsin kutlu olsun 🩷 bence cok sansli kullanim konusunda haklisin uzun vadede kullanisli degil ama vakti zamani geldiginde tekrar alabileceklerini soylemisler bence cokta takilma bazen ben de istedigim olmayinca olumune gicik oluyorum karsimdakine 😅 ah bu hormonlar 😬
Meltemanneolsun panikprenses 😂😂 evet demin aradılar ben dedim görüntüsü guzel ama en fazla 5 ay kullanabiliriz küçük dedim ben tekrar alcam kızıma merak etme sen bu çok güzel şimdilik kullansın dedi
KumpirsMom Meltemanneolsun yok bunlar öyle değil sonra tekrar aldıramazsın var ne gerek var para harcamaya yer mi arıyorsun cimrisi bunlar bildiğimden böyle sinirleniyorum
Mucizemyoldaaa_ Meltemanneolsun anne yanı park yatak aldım ben valla bunları sevmiyorum fazla küçükler 2 ay 3 ay zor yatar bebek bu tarz beşiklerde kiracı olmamdan dolayı da park yatak tercih ettim ben işim bitince çantasına koyup bazanın altına kaldırabilirim diye düşündüm
Meltemanneolsun Mucizemyoldaaa_ ben de park yatak düşünüyordum zaten de kullandığı kadar kullansın işte degistiririz sonra
Dilos-1 Meltemanneolsun heves etmişler almışlar üzülmeyin bence içine sığmayınca istediğinizi alacaklarını söylemişler olumlu düşünün bizimkiler ne aldınız diye bile sormaz eskaza bişey almak zorunda kalmamak için
Meltemanneolsun Dilos-1 ilkten baya bı sinirlenmistim de geçti şimdi kurduk da hoşuma gitti. Ay oylelerine de sinir olurum yani bir de torun isteriz diye tuttururlar cimriler.
Kubra0021 Meltemanneolsun vallahi canım ben aldım 3 kere kullanımdan sonra vidalar gevşedi düştü rezil bir beşik boşuna paramı vermiştim seni üzmek için söylemiyorum ama hiç kullanışlı değil aynisiydi benim ki
Meltemanneolsun Talentedmom onlara bir şey demedim ki kendi kendime sinirlendim kendi kendime yumusadim 😂