Anniskoo0634 Meltemanneolsun meltoşşş tahminen 32. Haftaya girdin sen 😄 kız zaten ilk başta odana koyarsın küçük beşik daha iyi ilerde büyüğünü alırsınız eşinle gönlünce bunu kullan gitsin canım
Meltemanneolsun Anniskoo0634 AA teyzesi büyüdü benim kızım 33+1 olduk hatta ultrasonda 34 gözüküyor geç döllenmeydi haftasını yakalamış sanırım 😂🥰aynen ya şimdi yavaştan kurunca ben de öyle düşündüm yanıma alırım tahtı 😂ileride büyüğünü alırız
Meltemanneolsun AlyaAlara 5 6 ay yeter bana. Benim evim küçük oda yapamadım başka eve geçmeyi düşünüyoruz ki inşallah geçeriz biz de dubleks bir eve. Eşim arastiriyor şimdi de zor olur doğum yaklaştı taşınma falan kışa falan bulursa güzel bir yer gece egiz inşallah o zaman daha rahat olur
Meltemanneolsun Ecmsyl görünüşü çok güzel ona bir şey demiyorum sadece diğeri daha kullanisliydi gibime gelmişti
Ecmsyl Meltemanneolsun şöyle söyleyeyim bebeğim rahattı. Sallanmayı seven bir bebek değildi ben 7 ay çok rahat kullandım sonra 3 ay turkıyeye gelince deneyımleme fırsatım olmadı zaten donuncede buyumustu kızım. Ama bence seversınız. Alanınızda yeterlı değilmiş sanırım kullanır ılerde ona gore yatak bakarsınız.
Meltemanneolsun Ecmsyl evet alanım küçük kurulunca bakıyorum da bu anca sığiyor Elele alsaydim baya bı kapanacakti alan
2cocuk2kopek Meltemanneolsun ay bu aşırı kullanışsız ya değişme imkanı varsa valla değiş kuzum benim ilk bebek biraz tontikti 3 ay zor kullandık bunu
Meltemanneolsun 2cocuk2kopek maalesef eşim çoktan kurulumunun yarısından çoğunu yaptı sokup de bir daha değiştirmez
ezoocum Meltemanneolsun boşver en azından almışlar bizimkiler bir zıbın bile almadılar annem sağolsun kıyafeti yastığı yorganı takısına kadar yaptı ama eşimin tarafı bir zıbın bile almadı düşün
Elinsaa Meltemanneolsun ne güzel heves etmişler bize kimsenin birsey aldıgınyok bazen şükretmek gerekiyor🤭
Deleted33000 Elinsaa benim kv üçüncü çocuğum olacak ilkinde almislardi ama bunda bir iğne dahi almadı yani heves etmedi ben zaten herşeyimi aldım ama insan bı yandan da bekliyor düşünülmeyi
Meltemanneolsun Elinsaa yok o konuda haklarını yiyemem alırlar da bunu begenmisler napalim kullanacağım gittigi yere kadar
Bebivekedi Meltemanneolsun ay sanırım ben olsam herkes gibi sakin karşılıyamazdım madem alacak neden istediğimi sorup sonra bana sormadan alıyor kabul etmezdim açıkça beğenmediğimi söyleyip değiştirdim
Meltemanneolsun Bebivekedi ben hevesleri kırılsın istemedim sonra alırız dediler işte goruntusu de güzel şimdi yaşlı insanlar ilk torunları kalpler kırılmasın alınır diğeri de
Eres26 Meltemanneolsun dun bonte siparişi verecektim siz aklıma geldiniz stok bekliyordu aldı mı acaba diye Çok şeker bir beşik ama kullanışlı mıdır tartışılır Alsınlar madem sonra tekrardan
Meltemanneolsun Eres26 evet ben de onu beklerken bunu görünce bı sinirlendim bir şey de demek istemedim kalpleri kırılmasın doyensadece benim söylediğimi neden almadınız dedim sonra onu da alırız bu çok hoşumuza gitti dediler biraz kullansın onların da gönlü olsun
Eres26 Meltemanneolsun bizim besigi de amcası alacaktı bak bu diye linkini atmıştım ama madem kesin alacaksan tutarını gönder ben sipariş işlerini hallederim diyip ücretini aldım riske atamazdım 😂
keyfimin-kahyasi-misin Meltemanneolsun Bu Kaynanalar ne yapsa yaranamiyor ya alsalar bı dert almalasalar iki dert bisver onalrin cebinden çıkıyor içlerinden gelmiş alsınlar ne güzel
Deleted33000 Meltemanneolsun kuzenim almıştı bundan bebek anca 6 ay yatabildi içinde şimdi de satmaya çalışıyorlar ama alan yok pek kullanışlı değil ama alınmış artık bebiş yatabildigi kadar yatsın içinde görüntü olarak çok tatlı bence