Bayramın 1.günü köye gitmiştik eve geldik sırtımda koluma doğru olan yerde bir anda hafif yanma kaşınma hissettim. Sirkeledim ama gitmedi karınca sandım ilk başta sonra parmağımla tutup o anki refleksle yere attım eşimle fotoğrafını ChatGPT ye attık kene olduğunu öğrendik ısırdığı yerde hafif kan çıkmıştı hemen acile gittik kan verdim sonuçlar temiz çıktı 3 gün sonra testi tekrarladık yine temiz çıktı çok şükür zehirsizmiş. Doktor bu süre zarfında yüksek ateş, burun göz diş herhangi bir yerinde kanama olursa gel demişti şükür öyle birşey yaşamadım.