3_bebelianne Hilalcanim kene değil ama böcek ısırmış kolonya falan sür istersen doktora götürene kadar
3_bebelianne Hilalcanim gözün aydın geçmiş olsun aman dikkat edelim bende pikniğe gittik bayramda aklım çıktı kene çoğalmış canım