[silindi] Pnrdrsn öyle düşünmeyin siz herkesin vücudu farklı, herkesin aynı haftalarda beta değeri aynı olmuyor. Benimde 4 haftalıkken böyle koyuydu testim 🌸
Nomays11 Pnrdrsn benim de 11 Mayıs son adet tarihim . Sadece testte pozitif çıktı haftaya cuma gitmeyi düşünüyorum doktora
Pnrdrsn Nomays11 aaaa aynıyiz ne güzel. İnşallah saglikla ilerleriz. Erken mi diyosun pazartesi doktor için
Busranur_mnts Pnrdrsn kan değerine göre belli olur canım 1500 değerin üstünde vajinal 3000 üstü karından görünüyor diyorlar genelde 5. haftanın içinde kese görünebiliyor siz kaç+ kaç olacak ptesi
Busranur_mnts Pnrdrsn kan değeri çıksın ona göre tahmini değerden hesap edersin 2 binde gitsen vajinalde görme imkanın olur kesin göreyim bir daha strese girmiyim dersen 5 sonu 6 başı gibi git
miniminibebek Pnrdrsn benımde aynı haftalarda iki düşüğüm vardı şşmdi 34 olduk darısı başınıza inşallah pıhtılaşma testi vermiş miydiniz 🙊kan sulandırıcı kullanıyorum ben belki sizin de gereklidir tedbir amaçlı söylüyorum
Pnrdrsn miniminibebek aynen var . öncekinde de kullanmıştım ama gelişmedi. Onun için de biraz doktor için acele ediyorum sanırım
Pnrdrsn miniminibebek bu arada sorunsuz doğum dilerim. Sağlıkla kucaginiza alın bebisinizi inşallah 🎉
miniminibebek Pnrdrsn ecopirin+oksapar kullanıyorum sizde ikisini mi kullanmıştınız teşekkür ederim inşallah sizin ki gönlünüzce sağlıkla ilerler 🌸
miniminibebek Pnrdrsn anladım bekletmeyin ama ilaçları başlamanız gerekecek hemen keseyi görmeden başladık biz beta hcg değerini pozitif görünce bi de en başından beri progestan fitil günde 2 defa kullanıyorum önlem amaçlı onu da sorun mutlaka Dr unuza
Bububu Bence çokta bekletmeyin madem pıhtılaşma sorununuz var. Kan sulandırıcı başlanır. Kan testinde pozitifi gördükten sonra gitmelisiniz dr bence
Pnrdrsn Bububu aynen bir an önce tedaviye başlamalıyım diye hemen gitmek istiyorum . Sonradan uzulmeyelim yine
Pnrdrsn Buse4161 ay inşallah yaaa. Başlık degistirmeyi nasip etsin Rabb’im gebelik forumuna geçelim. 🤭 Herşeyin hayırlısı dedik yine öyle diyoruz
Buse4161 Pnrdrsn sen doktoruna önceki düşüklerden bahset kan sulandırıcı yazar belki hayatım sağlıkla gelsin dünyaya miniğin 🥰🥰🙏