Pnrdrsn Daha önce 2 kaybım var. 1 düşük 6 haftalıkken 1 de kürtaj 9 haftalıkken. Şimdi ise bat 7 Hazirandi. 10 Haziran’da yaptım testi. Kan da vermedim daha. Umut etmek tekrar üzülmek istemiyorum. Doktora randevu aldım hafta içi direk kese için gideyim diyorum. Ne dersiniz? Kan vermeli miyim? Bu kadar koyu çıktıysa kaç haftalık olabilir ki tahmini bilemedim. Biseyler soylesenize gönlüme su serpicek☺️🤔birini akşam digerini ertesi sabah yaptım.
[silindi] Pnrdrsn haftanız son adet tarihinize göre hesaplanır da teste bakılırsa düşük çıkmaz betanız 🌸
Nomays11 Pnrdrsn benim de 11 Mayıs son adet tarihim . Sadece testte pozitif çıktı haftaya cuma gitmeyi düşünüyorum doktora
miniminibebek Pnrdrsn benımde aynı haftalarda iki düşüğüm vardı şşmdi 34 olduk darısı başınıza inşallah pıhtılaşma testi vermiş miydiniz 🙊kan sulandırıcı kullanıyorum ben belki sizin de gereklidir tedbir amaçlı söylüyorum
[silindi] Keseyi kanda belli bir miktar yükselmeden göremiyorlar, bir de doktor da kan testi isteyebilir keseden evvel bence işinizi garantiye alıp bir de kan verin olmasa testler böyle koyulaşmaz nacizane fikrim 🧡 hayırlı olsun 🧡
Pnrdrsn [silindi] eşim de çok üzüldü öncekilere. Heves etmeyelim diyoruz. Acile gider kan veririm artık. Pazartesiye aldım randevu zaten. Bir kere kan versem yeter heralde
[silindi] Pnrdrsn en azından gebelik var diye dpktora giderseniz keseye bakmak için değere göre tarih de söyler hemen görmese bile 🧡 doktorlar idrar testini önemsemiyor önemli olan kanda çıkması
[silindi] Pnrdrsn doktor kontrolünde ilerlemek her zaman daha iyi oluyor bence kanda verin sonuca göre hareket edersiniz 🙏🏻
Pnrdrsn [silindi] evet ben de baktım. Koyu çıkınca bu kadar şaşırdım işte . Burda hep silik çıkıyor 4 haftalık testler ya kafam karıştı
[silindi] Ayrıca heves de edeceksiniz en doğal hakkınız o giden bebişler de sizin bebişlerinizdi gelen de sizin olacak hepsinin yeri ayrı tadını çıkarın stres yapmamaya çalışın 🧡
Pnrdrsn [silindi] ay ne bileyim işte. İnsan adapte olamıyor. Yarın vericem kan acilde sabah sınavı beklerken🤭
Busranur_mnts baya net canım ya inşallah vardır sağlıkla ilerler kan ver kanda takip edersin haftaya perşembe cuma da kese görünür galiba
Pnrdrsn Busranur_mnts pazartesi aldım randevu yarın da kan vericem. Erken mi doktor için görünmez mi kese şimdi
[silindi] Pnrdrsn öyle düşünmeyin siz herkesin vücudu farklı, herkesin aynı haftalarda beta değeri aynı olmuyor. Benimde 4 haftalıkken böyle koyuydu testim 🌸
Busranur_mnts Pnrdrsn kan değerine göre belli olur canım 1500 değerin üstünde vajinal 3000 üstü karından görünüyor diyorlar genelde 5. haftanın içinde kese görünebiliyor siz kaç+ kaç olacak ptesi