Pnrdrsn Elif4774 yok yok vericem kan kesin doktordan önce. İkna oldum. Doktor da isteyecek zaten ben yapmasam sanırım
Buse4161 Pnrdrsn sen doktoruna önceki düşüklerden bahset kan sulandırıcı yazar belki hayatım sağlıkla gelsin dünyaya miniğin 🥰🥰🙏
Pnrdrsn Buse4161 tabi ki aynen analticam. Zaten görecek sistemden. Düşük geldi belki dozu yükseltir bilmiyorum. Hayırlısı diyelim pazartesi heyecan dorukta olacak benim için. Haber veririm mutlaka 🙏
miniminibebek Pnrdrsn anladım bekletmeyin ama ilaçları başlamanız gerekecek hemen keseyi görmeden başladık biz beta hcg değerini pozitif görünce bi de en başından beri progestan fitil günde 2 defa kullanıyorum önlem amaçlı onu da sorun mutlaka Dr unuza
Pnrdrsn miniminibebek tamamdır. Onu da sorayım. Çok teşekkür ederim ilginize cidden bı rahatlama geldi şimdiden
Buse4161 Pnrdrsn heyecanla bekliyorum aşkım musmutlu hamiş hamiş hep beraber bekleyelim bebişlerimizi 🥰
Busranur_mnts Pnrdrsn diğer mesajları şimdi okudum pıhtılaşma sorunu varsa ne kadar erken o kadar iyi doktor yönlendirir sizi
Busranur_mnts Pnrdrsn kan değeri çıksın ona göre tahmini değerden hesap edersin 2 binde gitsen vajinalde görme imkanın olur kesin göreyim bir daha strese girmiyim dersen 5 sonu 6 başı gibi git
Pnrdrsn Busranur_mnts sağol canım. Tamam pazartesi gidiyorum yarın sabah da kan vericem sınavı beklerken