6hilal_akin1 canım anne adayını üzmekten kastınız ne? Kimyasal gebeliğe ne diyelim? %99 kimyasal kanama başlar yakında yazmışım ne demeliyim nasıl açıklamalıyım bu durumu? Olayı açıklamak ne zamandır kötülük ya ahahhaha sizin gibi minnoş değilim üzgünüm rasyonel yaklaşıyorum