N-A hiç üzme kendini canım vardır bir hayır en azından hamile kalabiliyorsun bidahaki ay dene hiç beklemeden tutunur inşallah🤲🏻 benimde bu şekilde olmuştu birkaç güne adet olursun bunu yıl içinde her kadın yaşıyormuş adet olunca farkedilmiyor sende erkenden öğrendiğin için farkettin