Bir1kelebek canım 2 kere anne oldum ben, ayrıca 1 kere boş gebelik bir kere kimyasal gebelik yaşadım anlayabiliyor musun? Sağlık bu değerler ortada kimyasal sa kimyasaldır dış gebelikse dış gebeliktir boşsa boş insanlar soruyor cevap veriyoruz bu kadar basit anla biraz lütfen .
Sen bu değerle doktora gitsen doktor sana kimyasal gebelik kanaman başlar birkaç güne der yaşadım biliyorum kimse bebek avutmaz gerçekleri söylerler hayat böyle olması gereken bu
Ne yazarsan ya cevap dahi vermicem aynı kafada değiliz güzel pembe dünyanda mutluluklar diliyırum