1tosbikannesi bebek_29 yine denizde, otelde klimayla serinlersin canım ama gezme konusunda pek birşey diyemem 🌸
Parinas bebek_29 off çok sıcak. Akşam üzeri çocukları 2 saat parka çıkarayım dedim terden su olduk. Havalar ısınmadan bi hava soğutucu almıştım. Karşısına geçip yatıyorum. Hangi odaya gitsem peşime taşıyorum😀 yoksa olmuyor çekilmiyor
MadameTussauds Sevinc44 Bende Almanyadayim hangi sehirdesin ? Aynen valla bizde bugün isindik yarin 31 derece sonra firtina gösteriyor her zaman ki yagmur simsek gök gürültüsü alayii gelecek 😂😂
Sevinc44 MadameTussauds gelsin gelsin ben alıştım bi yandan 3 gün sıcak 5 gün yağmur hahshshd Frankfurt tarafında darmstadttayim, siz?
Sevinc44 Alya05 ömrüm doguda geçti zaten hehdhdjdj biliyorum o sıcakları valla. Allah yardımcımız olsun 🥲
Almina09 bebek_29 adana yanıyor klima sağolsun hiç durmuyor oda olmazsa çatlardım heralde ama içimde yanıyor dondurma soğuk kahve derken hasta olmazsam iyidir az kaldı doğumuma
Mavili1480 bebek_29 Denizli 37 derece dayanamıyoruz artık borca girip klima aldık gelsin diye yolunu gözlüyorum 🥲
Ecekcln 1tosbikannesi Muğlanın neresindensiniz bende burdayım çok sıcak dışarı çıkılcak gibi değil evde de durulmuyor
1tosbikannesi Ecekcln milastayım, gerçekten de öyle evde durulmuyor dışarı çıkılmıyor gece uyunmuyor klima açsam hamileyim korkuyorum hasta olurum diye, siz merkezdemisiniz 🌸
Herseydenbiktim bebek_29 O kadar sıcak ki buralaar yandık resmen buzlu su içe içe midemi usuttum en sonunda 😂
Ecekcln 1tosbikannesi aa bende Milas 😂 burası biraz çukurda kaldığı için daha çok hissettiriyor sıcağı
1tosbikannesi Ecekcln yaaa ne güzel hangi mahalle 🤭 kesinlikle öyle çukurda olmayan kısımlar en azından biraz daha esiyor ama yine de sıcak 🌸
1tosbikannesi Ecekcln bizde de öyle ama tek odada olunca yine de diğer odalar sıcak kalıyor biraz daha