1tosbikannesi Ecekcln yaaa ne güzel hangi mahalle 🤭 kesinlikle öyle çukurda olmayan kısımlar en azından biraz daha esiyor ama yine de sıcak 🌸
1tosbikannesi Ecekcln bizde de öyle ama tek odada olunca yine de diğer odalar sıcak kalıyor biraz daha
1tosbikannesi Ecekcln boğazkentin orada oturuyorum bende yeni taşındım henüz hangi mahalle olduğunu bilmiyorum önceden hacıilyasta oturuyordum salıpazarının hemen yanında 🌸
Busrakarakaya1 bebek_29 benimde annemler orda bayrama memlekete gittim fenalardaydım zor kendimi eve attım . Bende Elazığ’da oturuyorum
Ecekcln 1tosbikannesi anladım 😂 forumda hiç aynı yerden biriyle konuşucağım aklıma gelmezdi 😂 kaç yaşındasın
1tosbikannesi Ecekcln 😂 ben daha önce iki kişiye daha denk geldim milasta yaşayan ama öyle fazla bir konuşma olmadı 🌸 25 yaşındayım sen kaç yaşındasın
1tosbikannesi Ecekcln yine temmuz ağustos sıcağını görmeden doğuracaksın Rabbim sağlıkla kavuştursun bebişini sana kolaylıkla geçsin doğumun inşallah 😊🌸 ben daha 24 haftalığım pazartesi 25 olacağım son aylarım hep sıcakta geçecek ne yapacağım bilmiyorum 🥵
Ecekcln 1tosbikannesi evet bütün yazı hamile geçirsem daha da zorlanırdım Allah sana da kolaylık versin sağ salim alırsın inşallah bebeğini kucağına 🙏😊
1tosbikannesi Ecekcln amin inşallah zorluklarla geçiyor hamileliğim ama sonu güzel bitecek inanıyorum 🌸
Ecekcln 1tosbikannesi 35 haftaya kadar Ali kavasa gittim ama devlette doğurucağım için 35 haftadan beri İlkeye gidiyorum siz
bebek_29 ReyHalVe21 Diyarbakır’da önereceğin kadın doğum doktoru varmı canım birde hangisine gidiyorsun sen
ReyHalVe21 bebek_29 ben devlet hastanesine gidiyor zelal hocaya bir kez gittim iyiydi, suat orak hocada iyiydi, gül hocada iyiydi fena değil sabit bir doktora gidemedim devlet hastanesi olduğu için 😅
Ecekcln 1tosbikannesi memnunmusunuz İlke hanımdan. Randevular zor bulunsa da çok memnunum artık sonlara yaklaştığım için haftada bir gidiyorum sabah 7den öğleden sonra 2 ye 3 e kadar sürüyor nst falan olunca tek o işkence gibi geliyor
Ozgemlym bebek_29 sormaaaaaa hiç sormaaa izmirdeyim ayaklarım ellerim yanıyor uyuyamıyorum 2 gündür fena esiyor şükür rahatladık birkaç gün nefes alcaz ama rüzgarıda berbat kapı pencere heryer çarpıyor açmayınca da sıcak 🤣 klima sadece salonda onuda kızı hasta edeceğiz diye çok açmıyorum.