Haticealasahin kizlar tek tek yazamadim kusura bakmayn bebegi hic birakmak istemiyorum 😊 acilmam olmadi maalesef yani cok yavas ilerliyordu ben dayanamadim ve bebek asagi inmiyordu 2 de sezeryana alindim.hareketleri yavasladi. İyikide almis kakasini yapmis cunku suan kontrol altinda tutuyorz yutmus olabilir diye. Korkmayn suni sanci cok kotu degil
Haticealasahin worin sezeryan oldum acilmam 2 cmde kldi cok yavasti ilerleme bebek asagi inmiyordu hareketleride azalinca sezeryana aldi. Kakasini yapmis tek skntmz o oldu iyi ama sukur. Bende iyiyim 😊 insallah sen normali basarirsin kolay dogumlar diliyorum 💕
worin Haticealasahin Allah anali babali büyütsün cnm😬 Saglikli ya gerisi teferruat benide keske su an sezeryana alsalar diye geciriyorum icimden ben de 😬
Baharmurat Haticealasahin allah anaşı babaşı büyütsün sezeryanla dogurunca kucagına verıyolar mo amelıyattaylen bıde senden once mı cıkarıyolar bebegı odaya canım
Haticealasahin Kubrarecep kac saatte dogdu ben sabah 6 da yattm 2 ye kadar 2 cm oldu sezeryana alindim
Kubrarecep Haticealasahin ben gece 1 de yattım 1 santimle sabaha kadar 1 santim olarak devam etti sonra dozunu arttırdılar gece 10 a 5 vardı Doğum yaptım şimdi 39 haftalığım ikinciyi bekliyorum gelmezse 40 hafta olunca suni sancı ile Doğumu başlatıcaklar
Haticealasahin Kubrarecep cok rahatm kalktm basim fln donmedi tabi karnimda dikis acisi var yataga yardimla cikip iniyorm genel olarak iyiyiz 😊
Haticealasahin Baharmurat benimle beraber gitmesini istedim ameliyathaneden kucagimda ciktik 😊 sadece gosterdi cunku kakasini yapmisti hemen kontrole aldilar yanimda sildi once sonra bana opturdu bebegi giydirdiler
Ada06 Haticealasahin canım gözün aydın allah analı babalı büyütmek nasip etsin . Özelde mi doğum yaptın devlettemi birde sonda takıldımı
Baharmurat Haticealasahin bencede anneule beraber gıtmesı en mantıklısı cunkı sen cıkmadın herkes kucagına alır falan ay kımse dokunsun ıstemıyorum ben ay nasıl yapıcam ben allahım paylaşamıyorum ya bıde foto cektıkten sonra herkese nete koymamaları gerektıgını nasıl dıyebılırım sızce bunla ılgılı konus acılmamıs kaynanam tarafı asırı meraklı bırbırlerının seyını oaylaşmayada
Haticealasahin Kubrarecep valla kimseyi korkutmak gibi olmasinda o kadar sancidan sonra sezeryan hic biseymis 😂 belimden yapildi igne hissetmedim bile cocuk cikarken sallandim biraz 😂