Haticealasahin Byz55 15-20 dk duruyor sonra yuru biraz diye ara veriyor. Nstye bagliykende ayaga kalkiyorm yatarak sanci cekmek biraz zor ayakta hissetmiyorsn
Smye Haticealasahin peki sancını açıklar mısın kuzum Nası bişey tam neren agrıyor bende 3.30 da belli olcak hersey evde duramıyorum belki aynı anda başlar Doğum
Haticealasahin Smye kasiklarim ve belimden giriyor 5 dk ya bir sklasti suan dozu artirdilar dayanilmayacak bisey degil simdilik . Agri geldikce nefes alip comeliyorm. İnsallah kendi agrin olur seninde olmazsa da korkma korkunc degil 😊
Seymaeren Haticealasahin banada haftaya pazartesi cerilecek suni sancı çok korkuyorum ama siz böyle yazdikca moralim düzeliyor iyi haberler inşallah Rabbim yardimcin olsun🐣😊
Smye Haticealasahin inş bakalım böyle dedim cesaret geldi ben vajinaya batma hissi var ya bitek ondan korkuyorum digerlerine dayanırım ama suan öyle ahrım var o şekilde olursa yapamam seninde açılman biran önce olsun hemen kurtul inş
NekwaSultan Haticealasahin yeni yazmamssin doğurdun mu merak ettim 2 dogum yaptım yardımcı olmak isterim
worin Canım durumun nasıl benim sözde yarındı doktor bebeğin plasentadan iyi beslenmediğini düşünyr bu yüzden akşama yatışım yapılcak😬
Haticealasahin worin sezeryan oldum acilmam 2 cmde kldi cok yavasti ilerleme bebek asagi inmiyordu hareketleride azalinca sezeryana aldi. Kakasini yapmis tek skntmz o oldu iyi ama sukur. Bende iyiyim 😊 insallah sen normali basarirsin kolay dogumlar diliyorum 💕
Gmz-e Haticealasahin bn de yarın yaticam suni sancıyla bi deniyelim dedim bn doktora yoksa sezaryene alcaktı bakalm 1 cm acılmam varmış 38 deyim bn ama daha sen suan ne durumdasın canm nasıl zormu suni sancı doktor biraz korkuttu beni 😞
Haticealasahin Gmz-e canim korkma suni sanci cok kotu degil benim acilmam olmadi maalesef sezeryana alindim.
Kubrarecep Naptın cnm Doğum oldunu merak ediyoruz benimde ilk bebeğim 40+4 de suni alarak Doğum yaptım
Haticealasahin Kubrarecep kac saatte dogdu ben sabah 6 da yattm 2 ye kadar 2 cm oldu sezeryana alindim
Gmz-e Haticealasahin hım anladm canm olsun Allah bağışlasın Allah analı babalı büyütsün inşllah bakalım ben napıcam yarın 😊