Haticealasahin bencede anneule beraber gıtmesı en mantıklısı cunkı sen cıkmadın herkes kucagına alır falan ay kımse dokunsun ıstemıyorum ben ay nasıl yapıcam ben allahım paylaşamıyorum ya bıde foto cektıkten sonra herkese nete koymamaları gerektıgını nasıl dıyebılırım sızce bunla ılgılı konus acılmamıs kaynanam tarafı asırı meraklı bırbırlerının seyını oaylaşmayada