Benim bebeğim de makat gelişli şuan 36+3 üm doktor 2.700 ağırlığı dönmez istersen 23 haziranda alalım dedi yarın kontrolüm var yine dönmediğini düşünüyorum. Tahmini doğum 7 temmuzdu karnımda ne kadar kalırsa o kadar iyi doktor sezaryen günü yazmak isterse 1 temmuz yazdırayım diyorum sizce erken mi geç mi