Yarengye Daisyy000 bir şey soracaktım size bende sezaryan olacağım 38+6 da olmuş olacağım sizce erken mi oluyor, bebeğim makat gelişli diye sezaryan oluyorum
Daisyy000 Yarengye Hayır hayır cok iyi 🌸 38-39 arası yapılıyor zaten. Bende 39+1 de oldum.38+6da olacaktım burcu ikizler olmasın diye özellikle 1 gün sonra yapmasını istedim😂
Daisyy000 Yarengye Evet yengec burcu -erkek. 23 haziranda 2 yaşına girecek. Üstelik yükseleni de yengeç 😁
Yarengye Daisyy000 hahah ne güzel eğer bir aksilik çıkmazsa benimde 23 hazirana gün verdi doktorum pazartesi günü bakalım hayırlısı olsun inşallah. Şimdiden size de nice mutlu sağlıklı yıllar diliyorum oglusunuzla 🌸 demek anneci oluyorlar hadi bakalım 💙🥰