34+2 iken ilk nst ye girdim. Doktor ultrasonda her şey normal. Ağırlık 2500 gr dedi. Ama popo aşağıda pozisyonda dedi.
1 hafta sonra tekrar nst çekil ve gel tekrar kontrol edelim dönmüş mu dedi.
Eger tekrar donmemisse sizce kaçıncı haftada planlı bir sezeryan olur?