Ayseguls_baby tahamommy ikisi arasında gidip geliyorum araştırma aşamasındayız 🤗 yanında ekstra demir ve d vitamini kullanacağım
Ayseguls_baby 1prensesannesi01 ben ilk 3 ay sadece folik asit kullandım 12. Hafta itibariyle folik asiti kesip multivitaminlere geçelim dedi
Ayseguls_baby Ftm2025 ilk gebeliği öğrendiğimizde doktorum kan tahlili yaptırmıştı değerlerimi beğenmişti sadece folik asit kullan dedi, bugün itibarıyla 12 haftalık olunca da folik asiti kesip multivitamine geçelim dedi yanında ekstra demir ve d vitamini
Ftm2025 Ayseguls_baby standart olanı yapmış hepsi aynısını yapıyor benim özel hastane herşeye kan tahlili yapıyoruz
tahamommy Ayseguls_baby bende ekstra demir kullanıyorum canım yine oceanın, diğer plastik demir ilaçları gibi değil kokusuz beyaz bir hap rahatsız etmiyor onu da dene.. diğerleri kabızlık mide bulantısı çok yapıyor
a-koroglu Ayseguls_baby ekstra olarak magnezyum kullanıyorum ferrumu da doktor haftası gelince yazdı zaten
Ayseguls_baby a-koroglu Ferrum benim ellerimde döküntü yapmıştı doktorum özel ilaç al demişti ocean kullanmıştım yine aynısından alacağım inşallah
Ayseguls_baby tahamommy ben gebelikten önce de kullanmıştım canım çokta etkisi olmuştu bana. Ferrum kullanmıştım devletin malesef bana ellerde döküntü yapmıştı doktorum özel ilaç al dedi ocean almıştım yine aynısından devam edeceğim
Altin23 Ayseguls_baby içeriği en geniş multivitamin bu sanırım. Ben de bunu kullanıyorum Ankara’da birçok doktor bunu öneriyor zaten
Ayseguls_baby mehtapdnz ben ocean demir ve d vitamini alacağım canım devlette çalışan kuzenim var anestezist ona danıştım 🤗