staRmama Ayseguls_baby kullanacaksın kuzum d ve demir çok önemli 12 haftadan sonra başlıyordu sanırım doktor yazdıysa başla. 9 hafta sonrası bakıyorum atabilirsin
Ayseguls_baby staRmama tamam canım çok teşekkür ederim demir ve d vitamini de alacağız regenesis yanında 🌸
eilf150 Ayseguls_baby ben kullandım ama sıvılce yaptı gıbı hıssettım ocenmumye gectım belkı hamılelıkten de sıvılce olmus olabılır kız bebişler yuzu kotu edıyor dıyolardı ama ocenla aynı ıcerıklerı güzel kokusu biraz kotu ama
Yakamoz20 Ayseguls_baby ben gebeliğimde doğuma kadar kullandım doktorum vermişti omega 3 içerikli zengin bir takviye
Yakamoz20 Ayseguls_baby hayır zaten regenises hem vitamin hem omega 3 çok güçlü takviye normal folik asit gibi değil şuan fiyatı 500₺ sanırım aldım geçen ay gebelik düşünüyorum kullanıyorum şimdiden
Ayseguls_baby mehtapdnz muhtemelen ben de öyle kullanacağım d vitaminini k3 formunda mı kullanıyorsunuz
Deletedmom254 Ayseguls_baby evet evet daha erken magnezyuma 16. Haftada başlamıştık o zaman kasık kramplarım vardı 2 haftaya geçti tamamen 😊 o zamana kadar tek vitamin ilerlemiştim tabiki doktorunuzla beraber karsr vermek en sağlıklısı benim demir kan tahlillerim iyiydi o yüzden demirede 20de başladık ayrıca😊
Pln34 Ayseguls_baby merhabalar ben şuan 23+5 günlük hebeyim 12. Haftadan beri regenesis max kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım
Ayseguls_baby Pln34 ben de 12. Haftadayım yeni başlayacağım Regenesis dışında yanında ekstra vitamin kullanıyor musunuz
Ftm2025 Ayseguls_baby regenesis max ı 6. Aya kadar hergün kullandım bebeğimde karın çevresi 2 hafta geriden geliyordu özel bir perinatologa gittim şimdi bir gün devavit bir gü. Imom diye bir ilaç alıyorum bebekte değişen bir şey var mı dersen yok hepsi aynı multivitamin önemli olan içinde omega 3 miktarı ımom da omega 3 regenesis Max a göre daha fazla o yüzden burdan devam ediyorum
Ayseguls_baby Ftm2025 doğru diyorsunuz ben de multivitamin dışında yanında ekstra vitamin kullanan var mı neler kullandılar onu merak ediyorum daha çok
Pln34 Ayseguls_baby multivitamin dışında dvit ve demir kullanıyorum şimdilik ilerde ne olur bilmiyorum
Ftm2025 Ayseguls_baby 12. Haftaya kadar sadece multivitamin kullandım ben 12 den sonra doktorum kan testi yaptı sonucuna göre feramat demir ilacı yazdı onun dışında bir şey vermedi bana eksik çıksa takviye aldırıyor yoksa sadece multivitamin
Ayseguls_baby Pln34 ben de şimdi sağlıkçı kuzenimle konuşuyorum o da d vit ve demir kullanıyorsun dedi doğuma kadarmış doktorum da doğuma kadar demişti
Muallim3 Ayseguls_baby Bana da doktorum bu takviyeyi verdi ama tadından dolayı bende çok mide bulantısı yaptı. Hap sonuçta içerim geçer diye düşünmüştüm ama sonuç genellikle çıkarma ile bitiyor bende. Ama içeriğindeki vitaminler güzel. Keşke kullanabilsem…
1prensesannesi01 Ayseguls_baby içinde folik asit var diye benim doktorum ilk üç ay dışında kullandırmadı bu takviyeyi
Ayseguls_baby 1prensesannesi01 ben ilk 3 ay sadece folik asit kullandım 12. Hafta itibariyle folik asiti kesip multivitaminlere geçelim dedi
Ayseguls_baby Ftm2025 ilk gebeliği öğrendiğimizde doktorum kan tahlili yaptırmıştı değerlerimi beğenmişti sadece folik asit kullan dedi, bugün itibarıyla 12 haftalık olunca da folik asiti kesip multivitamine geçelim dedi yanında ekstra demir ve d vitamini